19 Mart 2014 Çarşamba

İYİ AKŞAMLAR ARKADAŞLAR 
bugün İstanbul Beykoz olan iki arıyı baktım ve Beykoz da arısı olan arkadaşlar arınız Kafkas kırması yada karnıyolsa arılarınız mum ilave etmeyi imal etmeyin diyorum arıların durumları çok iyi diyebilirim şu anda arıları 5 çita olarak kışa koymuştum şu anda 7 çitayı geçmek üzeri burada sunu söyleyebilirim arıya kek verme diyen arkadaşlar kek arıyı çok canlı tutuyor ve birde şunu gördüm iki arı yada birer kek verdim yalnız bir tanesi bitirmiş bir tanesi daha tam olarak bitirmemiş bu şu demek oluyor arı ne kadar ihtiyacı varsa o kadar tüketiyor demek oluyor arkadaşlar bunu gördüm birde bu arada SELÇUK BEY çok teşekkür ederim bence solüsyon çok işe yaradı her çıtada yavru var varova yok arılar çok hareketli bence her şey çok iyi bu sene arılarına bakmayan arkadaşlar arılarınızı bakın gereken ne varsa yapın eyer arılar aç kalırsa kovanı terk ederler benden söylemesi

Hiç yorum yok: