24 Nisan 2016 Pazar

selamünaleyküm arıcı dost ve çan arkadaşlarım hepimiz bölgemize ayak uydurarak arıcılık yapmaktayız tabi bölgelerde arı farklı mera farkı arıcı faklı derken arıcılık bir şekilde devam edenler bazı arıcı sıkılıp tavukçuluk işi dökenler bazı süt işine giren bir sürü ariya değer veren arıcılar ve arıcı dost ve arkadaşlar var yıllar geçtikçe arıcılık bir şekilde artıp gitmekte ne kadar çok arıcı olursa o kadar fiyatlar düşeceğine aksine fiyatlar yükselmeye devam ediyor nedeni de nereden kaynaklanıyor ürünler yetişmiyor mum fiyatları taban yapmış bu şene her yerde değişik fiyatlar bunu nedenini neye bağlanıyor biliyormuşsunuz ham mum yetersiz olduğundan kaynaklanıyor dışarıdan mum girmesi yasaklanmış ama bizim arıcının ürettiği mum bize yetmiyor buda fiyatların yukarı çıkmasına sebep oluyormuş zaten benim arıcım mum biriktirmeyi sevmeyen bir arıcımız var atar çöpe simdi gelelim şu arılara verilen ilaçlara bir çok ilaç piyasaya sürülmüş birileri para kazanmak için bu işe girmiş zaten para kazanmasa neden bu işe girsin ki ben arıdan para kazanmasam neden arıcılık yapayım ki değil mi bazı arıcı alıp kullanmış sonuçlarını görmüş ve yazısını yazmış nasıl kullanılacağını nasıl sonuç alınıyor bunlar yazılıyor bakıyorsun adam urunu kötülemek için bir çamur atıyor çekiliyor yan tarafa sonuçları görmeye çalışıyor işi ortalığı karıştırmak bende bir çok yazı yazdım bu konuda ama atışmalarımız oldu ama birbirini kırmadan olmasına özen göstermek taraftarıyım netice de biz arıcıyız her zaman birbir yanımıza olmalı bunu artıları çok olur simdi organik urun olarak ilk Selcuk Armagan Alp bey bir urun çıkardı bu urunu çıkarırken yanına çok değerli arıcılar vardı ve bu arıcı dostlar bir şekilde ayrıldılar ama ben ilk urunu denemeye başlarken bu iyi arıcılar bu urunu deneyip iyi diyorsa bu arıya faydalı bir üründür demek olur benim için bende arayarak urunu denedim sonuçlarını her zaman yazdım bunları yazarken arıcıya faydam olsun diye yazmadım bala kalıntı olmasın kaliteli ballar üretelim satalım diye yazdım adim reklamcı bile oldu olsun her zaman iyi olan bir şeyin yanına duracaksın kullanıp sonuçları görüp ondan sonra çamur atmayacaksın şimdi bu urunu kullanmayan arkadaşlardan bir ricam olacak tartışmaya girmeyin sonucunu kendiniz görmediğiniz bir urun için yorum yapmayınız hatta tartışmayınız birbirinizi kırmayınız yeri geldi mı her şeyi arılarınıza deniyorsunuz tavuk eti bile bu işin esprisi olsun be yahu..

Hiç yorum yok: