5 Mart 2016 Cumartesi

iyi akşamlar arıcı arkadaşlar arıcılık sezonu açılmasına az bir zaman kala çok güzel resimler arıcı arkadaşlar paylaşıyor resimleri çekerken arılık ta ya bir kovan iyi çalışıyor sadece o kovanın resmini videosunu çekip bizlere paylaşıyor paylaşım yaparken arılığın genel durumunu çekinde bizde arıcı arkadaşımız arılarına çok iyi bakmış diyelim değil mı her arılık ta çok güzel tek tük çalışan kovanlar olacaktır bu arlıkta olan gerçeklerdi bunu bir nedeni var nedeni de şu arı ırklarından kaynaklı bir olaydır bazı irk arılar on dereceye kadar çalışır bazı irk arılarda yazın çok sıcağında çalışmaz bunlar arıcılıkta olanak şeylerdir resim paylaşan arıcı arkadaşlar sakın alınmasın. bunu genç arıcılarımız yanlış anlayıp hemen arılıklarına gidip arılarına müdahale edebiliyor buda arılara zara verebiliyor neyse ..
arkadaşlar çok arılık resimleri görüyorum ama arılıklarda arının su içeceği bir su alanı göremiyorum bu çok yanlış birşey geçen sene ben bu hatayı yaptım arılar su bulmak için her şeye konabiliyor buda arılarımıza zarar veriyor mutlaka arılığınızda su bulundurun arılar yazın hatta bu zamanda bile suya ihtiyacı var bunu hiç bir arıcı arkadaş ihmal etmesin her zaman sadece arılıkta su su su diyorum...



Hiç yorum yok: