25 Mart 2013 Pazartesi

dün Yalova bir harikaydı pırıl pırıl güneşli bir  hava vardi bahçemde dolaşırken çok mutlu oluyorum kuş sesi arasında doğa beni görünce sevinmiş gibi mutlu oluyor bende doğa ile buluşunca kendimi cennette hiş ediyorum canım hiç gelmek istemiyor bu buyuk şehire mecbur geliyorum üzülerek tabi aksam nasıl oluyor anlamıyorum bir bakıyorum aksam olmuş
 bu tarlaya  giriş kapısı telle çevirdim kimse girmesin diye ama bizim kapımız herkese açık
 bu komşunu tarlası önceki sene mısır ekmişti mısır yedik bu tarladan çok güzel olmuştu
                         buda benim tarladan köye bakış bayılıyorum bu manzaraya harika bir manzara

                                 
                                    bu ağaç  Mustafa abi tarlası ilk arıcılığa bu ağaçta oğul geldi başladım















      buda benim karngo arabam 2005 beşten beri benim kahirim çekiyor çok seviyorum arabamı


                          buda tarlaya giriş yolu tarlanı sonunda arılarım var  



Hiç yorum yok: